@ Vellinge, mobilinlägg

Heeeeey!! Mitt interner har fan inte fungerat på hela dagen! Så har inte kunnat uppdatera!! :( Hade överkul igår! Vi hade pokerkväll hos Carro, Sen kollade vi film & snackade galet. Somnade också en liten stund i soffan heheh :$ Idag har jag iaf inte gjort något vettigt, har bara varit hemma & kollat film, snackat med några & så :) Men nu är jag & Rebecca i Vellinge hos Olle, där Alfons, Glif & Erik också är. Just nu kollar vi på Family Guy.. Fast snart ska jag försöka få dem att sätta igång en skräckfilm, är galet sugen på att skrika lite hehe ;) uppdaterar från Eriks mobil, gulle. Aja, måste ge tillbaka den nu innan han drar den ur mina händer haha ! Puss å kram. Ska se till att pappa fixar internet när jag kommer hem ;) hihi, haaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0