renovering, del 2

hej bloggis!
har målat rummet heeeela dagen. så nu är hela rummet vitt! galet jobbigt, men det kommer vi värt det haha! imorgon ska vi måla om alla väggarna, vita igen, sen ska vi måla fönsterbågarna och sånt skit. jaja, sen ska jag välja ut en färg som jag ska ha som fondvägg, vet fortfarande inte vilken färg.. fan panik! funderar på antingen typ någon tapet med blommor, eller typ någon mörk färg, mörkblå kanske? och så ska jag hänga massa tavlor från alla resor jag har varit på, och på mina kompisar och familjen och sånt kanske? hmm, har fortfarande inte bestämt mig. aja det löser väl sig förr eller senare! här är lite bilder från idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0