midsommar igår, grillning idag

HEEEJJJJJ!
midsommar var helt galet lyckad, hade så sjukt kul! det blev massa god mat, lekar, straff, film och massa skratt! stort tack till alla som va med! ska fråga carro&sissi om jag får lägga in bilderna senare på bloggen!
berättar senare om gårdagen.

vaknade vid ett av att mamma ringde och väckte mig. satte igång en film och käkade lite godis som var över från igår haha! har inte gjort så mycket idag, mest kollat på sims 3 klipp på youtube haha, är helt galen i det igen, vill ha alla spel :$...
aja, snart kommer sara hit, och då cyklar vi till carro där anton & robin också är. blir lite grillning ikväll, massa snack och sånt mysigt. :) antar att carro kommer fota, så jag ska fråga henne där också om jag får ta bilderna till bloggen haha!


sitter vid mors dator, så det blir en härlig familjebild från USA 2010, när vi va påväg upp i Empire State Buildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0