lång dag, trött!

hey!
kom nästan precis hem ifrån stranden. har hunnit äta godis, läsa i min nya tidning och dammsuga mitt rum. där är nästan helt tomt nu, har bara mitt skrivbord & pianot kvar nu. ska börja måla 3 väggar vita, sen ska jag fundera ut vilken färg jag vill ha på min fondvägg... hmmmm, har fortfarande inte bestämt mig!! börjar få lite panik nuuu!
aja.. ska iaf lägga in massa musik, bilder & filmer i mobilen nu, för snart ryker datorn också. tur att jag har den bärbara, annars hade jag helt seriöst dött.. :o
men nu ska jag lägga in bilderna ifrån stranden på datorn, de kommer snart här på bloggen. puusss :)
usch...
haha just nu ifrån vinden... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0