jobbjobbjobb

hej! förlåt världens sämsta uppdatering. men sanning är att jag verkligen inte har haft tid!
igår när jag kom hem ifrån stan så skulle jag beställa mina klänningar, och då började allting klydda . så jag kom inte till carro förräns vid typ elva haha! men när jag kom hade hennes mamma köpt jordgubbar och mjölkchoklad som vi smälte, åh så gott det va! fast dock började chokladen brinna eftersom vi värmde den för mycket hehe!

idag gick vi upp vid halv åtta, OCH JAG SOM SKULLE SOVA UUUUUUT! nähä du...! för om några minuter kommer Sara och Olivia hit, och då ska vi jobba i några timmar.
Sen kör Olivia mig hem och jag tar bussen till Malmö och möter upp Josse, Maddy & Linnea tror jag :)
Óch ikväll blir det FEST!!! awesome!
Sen IMORGON SKA JAG SOVA UUUUUT!!!!! Annars jäääävlar!

Hehe. Nä, men nu måste jag dra, ska borsta gaddarna och så, och sen möta mamma som kommer med mina skor, min moppehjälm och hörlurar som jag glömde hemma! :)
Ha det bäst, jag lovar att det kommer flera inlägg sen! Puss ♥



hahahaha, 2 bilder när vi red med 9an!
jääävlar va rädd jag va, och sen när jag klarade det, då blev det segerdans! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0