hemmmmaaaaaa

kom nästan precis hem ifrån olivia.
vi hade galet kul!! gjorde tryck på deras tröjor, käkade godis, glass med jordgubbar & chips, sen stack vi ut i byn, gungade, åkte karusell, åkte sån snurrsak så man blev jätteyr, och skrattade sjukt mycket! hahah!
jag trillade av den snurrsaken. haha dom puttade för mycket fart så jag flög av i gruset, och fick massa grus i brallorna hahha! men kul va det iaf! :D
nu sitter jag här i gästrummet och är skiträdd.. det va ju här min bror skrämde skiten ur mig för någon månad sen.. mamma skulle egentligen sova här inne med mig, men när jag kom hem hade hon redan gått och lagt sig i sitt och pappas rum , så måste sova ensam... omg! kommer dö typ. tur att jag har mobilen vid mig så iaf det är något kan jag bara ringa ner eller ringa polisen... (?).. heh..
hääärligt väder innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0