ashton kutcher

JAAA!
pappa har äntligen fixat vårt internet, kan blogga som vanligt nu! :D

godmorgon förresten! vaknade vid 11 något idag, va sjukt trött men vafan. låg och drog mig i sängen i ungefär en timme innan jag gick ner och hälsade på familjen. det va dock bara pappa och max och dom kollade på någon tråkig film så jag gick och tog knäckebröd och gick upp igen.
nu har jag bestämt mig för att ha ett Ashton Kutcher maraton, hihi!
så håller på att ladda ner "No Strings Attached", "Spread" och "What Happens in Vegas" .
Ska göra lite mat undertiden dom blir klara, funderar på antingen ägg&bacon eller bara någon macka.. hmm?
senare idag vet jag inte vad som händer, måste lyfta på röven och komma ut ur mitt rum, har varit här nu så jäkla mycket dom senaste dagarna, not good!
börjar även jobba nästa vecka istället för då börjar mamma sin semester! hell yeah!
jag menar, hur snygg är inte han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0