muuuuuums!

innan jag går och lägger mig måste jag bara berätta att jag gifte mig med Cam Gigandet innan jag åkte till Österrike, helt klart mannen i mitt liv trodde jag.
men sen någon gång mitt i veckan hade jag en dröm om att jag var på min gamla skola och så var Bill&Tom Kaulitz ifrån bandet Tokio Hotel där. Och Tom gick fram och kramade mig.
Sen när jag vaknade insåg jag att det var Tom jag ville ha. Så jag skiljde mig med Cam, och gifte mig med Tom. Och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar.
Jag tyckte att han var übersnygg för några år sedan. Men sen så såg jag han & Bill på en bild på Kenzas blogg. FYYYYYFAN VA SNYGGA DOM HAR BLIVIT!! OOOMMMGG! Framförallt Tom. IM IN LOVE!
Så här kommer några bilder jag kommer drömma om inatt.
GODNATT!
baby 2008
tom & bill, 2011
riktiga män nu, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0