strömavbrott

yo! vaknade vid 8 idag, skulle ta pencillin, och sen kunde jag inte somna om eftersom en viss person spammade min mobil...
jaja. gick upp och satte mig vid datorn, och när jag precis skulle sätta igång en film så gick strömmen, NOT COOL!
så jag ringde pappa, och han sa att strömmen skulle sättas igång vid ett igen. så jag hade inget internet, ingen dator eller tv, fanns inget att göra på mobilen, kunde inte laga mat (nu vet jag hur det va att leva på stenåldern) haha!
så jag somnade om, vaknade av att några råkade ringa mig ifrån skolan.. smart där?
när jag försökte somna om igen så ringde hemtelefonen, så jag gömde mig under täcket tills det slutade ringa, så när jag äntligen va påväg att somna tänkte jag "vänta, kan telefonen ringa när det är strömavbrott?"
haha, smart va?
så sen dess har jag käkat, kollat på 2 filmer och varit helt jävla värdelöst uttråkad här hemma, HATAR ATT VARA SJUK! jepp.. och fick reda på att jag inte kan få hem mina böcker och sånt idag, så jag får själv fixa det imorgon, och det är även nationella då med.. kul! drar hem dirr efter de och försöker friska mig! :D
men jaja, nu ska jag kolla på film, ta någon frukt eller något, så vi hörs senare, puss / i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0