godmorgon

vaknade runt 10-11 tiden.. haha, har drömt massa konstiga drömmar inatt, absolut inget jag säger här på bloggen :0
kollade massa youtubeklipp på mobilen, innan jag gick ner och tog frukost. satte igång TVn, men sen kom mina föräldrar hem och jag fick inte sitta kvar i vardagsrummet hahah! :(
så jag gick upp och satte igång American Pie som jag kollar på nu :)
bion va superbra igår. haha, jävlar vad jag skrek! ;) men jag va iaf inte den ända som blev rädd.. men den va riktigt grym alltså! :D LOOVE SKRÄCKFILMER!
när jag kom hem hämtade robin mig och körde mig till ÖG där massa fina vänner var och hade grillat innan.. kom ju lite sent, så jag grillade inte. men roligt va det iaf. och jag och malin kastade gris med en blöt basketboll, så jäkla roligt! :)
mamma hämtade mig, josse & malin vid elva något. dom stannade här i några timmar, haha. malin somnade till också ;) efter dom hade stuckit somnade jag dirr.
bild på mig och malin ifrån jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0