gårdagen

haaj!
gårdagen va riktigt awesome, hade grymt kul! :)
först stack jag & mama&pappa till malmö. mamma och jag gick till HM och köpte ganska mycket kläder till moi! (bilder kommer senare, promise!)
sen mötte vi upp pappa & max (som hade slutat skolan då) så gick vi till MANDO och käkade där. så jäkla gott med tankte på att jag bara hade käkat risifrutti på hela dagen.
sen körde mina föräldrar mig till josse där tjejerna va. vi fixade oss och så, sen stack vi till Malmö By Night, hade sån VIP dit :) vi träffade även Bobby ifrån Mammas Pojkar utanför klubben. haha, så tog vi foto med honom! :D
när vi kom hem sen somnade vi dirr haha, så jäkla trötta vi va. (bilder kommer nog ifrån igår med)
vaknade vid ett idag typ. städade undan och så. malin & jag tog bussen till södervärn, mötte upp hennes mamma, sen stack vi hem.
gick och la mig när jag kom hem. sov typ 3 timmar kanske.
och nu om en halvtimme kommer linnea&sara hit. senare kommer emma. och så grillar vi och så. kommer nog ta foto! :D
ja jävlar nu blev det jäkla massa text. jaja, vi hörs senare. puss!
haha bobby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0