perfect friday

godeftermiddag. blev ingen bloggning igår, hann inte ;) gjorde middag med älskling.

gymmade först carro efter skolan, hon stack sedan vid 4-5 tiden, och då började jag städa.
sen fixade jag mig för att min kära pojkvän skulle komma vid 7. när han kom så började vi baka chokladmuffins.
när dom va klara satte vi dom i frysen och började på maten, fläskfilé & pommes. riktigt gott.
vi käkade & kollade på idol, sen kollade vi på Troja & käkade snacks!
riktigt mysig kväll måste jag säga. david stack idag vid halv 3, sen dess har jag segat i sängen & kollat film.
loooove u
älskar dig

Kommentarer
Postat av: dannie

söta ;)



Sv; HAHAHA Sååå jävla skön ! lskar den bilden som fan xD



Miss u.. Puss ♥

2010-10-10 @ 19:02:04
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0