pluggaplugga

under idag & imorgon kommer jag nog inte uppdatera så mycket eftersom jag har både prov imorgon & på fredag och jag måste verkligen plugga på dom, annars sänker jag mig i matte & no, och det pallar jag inte. så just nu lägger jag bloggen åt sidan.

men jag kan ändå skriva lite om min dag, eftersom jag har tagit paus med pluggandet.
skolan har iaf varit riktigt nais.. har haft 3 riktiga lektioner idag. vi hade idrott, no och spanska.
på idrotten faceplantade jag ner i en matta eftersom jag inte vågar göra vålter.
på NOn kollade vi film.
och på spanskan kollade vi också film. riktigt chill, seriöst. sen hade vi elevensval, vilket är lucia & matte.
slutade en kvart tidigare, och blev ramad av pontus h hem, så jävla läskigt, satt på styret eftersom han inte har en pakethållare... scarrryy
när jag kom hem somnade jag. efter 1 och en halv timme ringer josse och väcker mig, och då går jag upp & pluggar.
så.. det har varit min dag.. har ätit också :) chili con carne, muuumms..
men nu ska jag nog plugga vidare, sen sätta igång en film, ha en mysig dag, ska försöka uppdatera lite imorgon med. puss ♥


5 stenciler till matten..

jag just nu, lite jävla random, i min rosa tjocktröja från GAP i New Jersey & rosa mjukisbyxor från BIKBOK

bild som farsan har tagit, vi stod högst upp i Empire State Building i NY, ganska coolt ändå..

glömde att berätta att jag har inget internet i mitt rum, därför sitter jag på Maxs :(
oooh, nu luktar det popcorn, adios!

Kommentarer
Postat av: pontus hector

BARA FÖR DU ÄR SÅ DÅLIG ...:(:(<33333

2010-11-21 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0