todays fun

(Y)
mdrgh

örhänge + 2 ringar - BIKBOK

ihavpa

mascara + nagellack - HM

labg

ring - SYSTRARNA GRENES

oie

örhängen - JC

lwhgqpowuig
oein

stringtrosor - HM

hej. sorry för dålig uppdatering, har varit i stan med Rebecca hela dagen. Har handlat mycket fint enligt mig, och allt var på REA, awesome!
Köpte även present till Emelie, men det visar jag inte i bloggen (a).
Såg även på Eclipse, sjukt bra asso! love it!
Kom hem för någon timme sen, och nu ligger jag & Rebecca i min säng och kollar TV, ska snart gå ner och ta något att äta.
Vi hörs imorgon, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Det är alltid mums med string ;) ♥



Hahahahahahahhh!



/din sjuka granne ;)

2010-08-08 @ 22:53:15
URL: http://tomtenissens.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

hahah vad kul att shoppa :D ska till göteborg och shoppa den 20de ser fram imot det jätte mycket :D

2010-08-10 @ 23:26:34
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0