va gör vi? nu kör vi!

heeeeejjjjjj!!!!
long time no seen!
yes! så kan det gå när 2 brudar bor ensamma i ett stort hur i en vecka. men jäklar vad vi har gjort mycket!
från att spela in spansk skräckfilm till att ligga och kolla på justin bieber och sen bli dödskrämda av att gå in i ett rum. hhaha!
yes! igår stack jag och brudarna till åkarp där några boys väntade på oss. det blev mat, dans & krök! riktigt awesome!
sen idag hade vi öppethus i skolan, fyyyfan va trött jag va med tanke på att jag somnade 4 imorse... men jag tog mig igenom hela skiten. sen när jag kom hem somnade jag och sov i 4 timmar ;)
sen vid sex kom min faster, kusin & fasters man! det blev lite filmtittande, riktigt god mat, och sen såklart eurovision! och jäklar vad alla va uppspelta i slutet haha! men det gick ändå riktigt bra för eric , som då blev 3a!
imorgon blir det konfirmation för lille malin! och vad jag tror och vad jag har läst, är hon jäääkla nervös!
malin, när du läser detta, DET KOMMER GÅ ASBRA! DU KOMMER INTE LÄSA FEL, YOU CAN DOOO IT!
haha! nä! men nu ska jag sätta igång one tree hill, och sen gå och lägga mig. puss o kram! och nu kommer lite bilder ifrån veckan ;)
mobilnördar..
haha söta bror!
<-- mina skor --> arvid skor!
HAHA! robin somnade på NO lektionen...
¨
facebook.......
filminspelning
taggar åkarp!
mina älsklingar
åkarp - älskar er
åkarp - älskar er
åkarp - älskar er
öppethus
öppethus
kevin
öppethus
kevin o vincent
ful som stryk på fotot, men står med grymma killar, så vafan ♥
öppethus
rebecca o julia
mys med släkten
haha! släkten taggar eurovision med sina iphones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0