robin

sitter på biblioteket nu med robin och pluggar lite NO, har kemi prov på måndag.
usch! imorgon ska hela 9an på min skola iväg till Vanningen och göra sånt simtest. fyyyfan! hatar att visa upp min kropp helt ärligt! så vi tjejer tvingade vår lärare att vi skulle vara tjejer och killar för sig! tack gode gud för det!

hade ju nationella idag, FYFAN VA DÅLIGT DET GICK! omg... skäms riktigt jävla mycket för min insats. trodde jag hade pluggat tillräckligt, men antagligen inte. för det gick verkligen åt skogen. fan också!
sa ju att matte inte var min starkaste sida! F****N!!

ja! nu kommer min lärare så måste rusa! puuussss.


hahahahaa, söta kevin&robin i centrum.
immeln 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0