plugga, på en lördag

hey alla!
va på emmas konfirmation innan idag, och hann tyvärr inte göra ett inlägg innan. det va iaf jättemysigt där, så jäkla härligt att träffa alla igen! har verkligen saknat mina brudar!
kom hem vid 9 något. och nu sitter jag faktiskt, tro det eller ej, och pluggar kemi eftersom jag har prov på måndag. så jäääävla bull, men vafan!
dissade t.o.m krök idag för att plugga, whuut?! haha :) men ska kanske dra dit senare, om jag pallar/hinner.
gårdagen va jäkligt roligt faktiskt. va ju först i stan med brudarna, och filmen va så JÄKLA BRA, jag svär på allt!
senare på kvällen stack alla hem till jocke där han, pontus, arvid & sebbe va. stannade där till 3 något, och när jag kom hem somnade jag bums! va så jäkla trött. hah ;)
kommer bilder senare ifrån stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0