2day i dont feel like doing anything

HEY! jag har faktiskt inte hunnit uppdatera alls under helgen. bara ett snabbt inlägg till mig üboercooola mamma!
så här är min helg:
fredag
skola och sånt mög först. sen tog jag & josse bussen till stan. vi skulle egentligen gå på sån öppethus på drottningblanka, men det sket vi i. så vi gick runt, fram och tillbaka. ja jävlar vad vi gick haha!
köpte en mascara, örhänge & en parfym till mig själv, och en grå kofta till min mamma, som då fyllde år dagen efter.
sen käkade vi lite på donken, riktigt gott va det. på bussen hem träffade vi arvid, robin & kevin, så vi satt och snacka med dom som fan haha!
sen stack vi hem till josse, hämtade lite saker, och sen hem till mig för att laga mat och så med familjen. sen hämtade kevin oss och körde oss till sara och sen hem igen, SÅ JÄVLA GULLIGT AV HONOM!
sen käkade vi tacos, berättade om anden i glaset för mamma, haha!
sen stack vi hem till josse igen, och senare kom gustav & tobias till oss. vi gjorde anden i glaset då med. och fyfan va vi va rädda omg. började fucking böla !!! jaja sen sov jag där :)
lördag
vaknade vid 10, stack hem. gav mamma hennes present sen kollade jag&familjen på den engelska prinsens bröllop! :D fixade mig, sen stack vi till ett fik mitt ute i ingenstans, jättemysigt, och riktigt gott med mat, med tanke på att jag inte hade ätit något frukost. :( sen körde dom mig till tåget som jag skulle ta till lund. och där stod jag i typ en timme eller något? eftersom skiten va försenad. jja, kom iallafall fram vid 5 tiden. träffade några innan jag hittade josse & malin. sen började heeela kvällen. shiet va vi hade. träffade massa nytt folk, sjöng på BK, trillade över sopor, trillade ner i hål, blev nästan rånade på kebab, vann gula hattar, sjöng med wells, fick nya vänner på fb och massa annat. men shit vilken bra kväll helt otroligt.
mamma & pappa hämtade mig, max & robin vid 2 tiden i lund, somnade dirr när jag kom hem omg.
söndag
vaknade vid 12 idag. fyfan va jag va tröööööööööttt.. jaja! käkade frukost, kollade datorn och sånt. vid 3 stack jag & max som vanligt på piano. kom hem för en 40 minuter sen eller något. och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. idag händer inget alls. vill egentligen bara gå och lägga mig så trött jag är haha :(
just de, sitter och äter nachochips också. så jag säger bara, eftersom min mamma läser bloggen, SYND MAMMA, TROR DU FÅR GÖMMA DOM LITE BÄTTRE NÄSTA GÅNG! :D










tröja: fått av brodern, linne: hm, jeans: gina,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0