stressmage

hey! kommer ett litet inlägg nu iaf!
skolan va chill idag.. hade ont i magen hela dagen, så när jag kom hem la jag mig och sov någon timme. vaknade upp av ångest igen.. fan hatar det!
försökte spy, men det gick inte.
sen kom mamma & pappa hem, förklarade för dom att jag fortfarande hade sjukt ont i magen, och hade haft det hela dagen. då åkte pappa till apoteket för att köpa några tabletter, undertiden käkade jag, för att se om det hjälpte, vilket det inte gjorde.
Ca 40 minuter senare kommer pappa tillbaka med en ask, "Galieve Peppermint", tabletter mot stressmage.
Tog en vid sju kanske, tuggade och svalde. Sen va allting som vanligt, hade ingen magont alls! herregud va skönt det är!
så detta är det jag måste ta nu några dagar för att inte få tillbaka min magont.. hoppas bara det hjälper, vill ju inte sitta och ha riktigt ont i magen imorgon under nationella. NEJ NEJ!
så ja.. har inte mer att berätta, och kommer nu att läsa alla sidorna i fysik boken, och sen sova så gott. hoppas inte jag vaknar upp inatt igen.. pallar inte de!
vi hörs imorgon :D då det blir vanlig bloggning igen! puss på er, hoppas ni mår bättre än jag! ♥
isch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0