sova & plugga!

hej! slutade skolan vid tre idag. när jag kom hem dunkade jag musik, tog några bullar och sen dansade jag satan i vardagsrummet, hehe! hoppas inte grannarna såg mig!
sen satte jag igång Simpsons och kolla på det medans jag käkade.. blev så jävla trött så att jag somnade..
haha, blev väckt av att Daniel ringde, vi snackade lite om imorgon och så, kommer bli så jävla ball!
sen somnade jag om.. och nu sitter jag här, klockan är sex, och jag måste verkligen plugga! har en artikel att skriva klart till imorgon om den Globala Uppvärmningen.. oh crap! har inte ens börjat wtf! :o
hehe, men det löser väl sig! sen ska jag skriva en recension på en bok i svenskan.. har inte ens läst ut boken.. äh, får väl göra det! allting kommer lösa sig bra! :D hihi! så jag kommer nog inte uppdatera mera idag, hoppas ni förstår! ha en bra dag, eller ja, det som finns kvar av den iaf ;) hehe! puuussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0