sorry!

hey! sorry sorry för dagen. har inte haft datorn på alls idag, därför ingen bloggning. felåt.. :/
jaja. dagen har varit riktigt härlig faktiskt. vaknade runt elva, satte då igång en film :) riktigt bra!
sen gick jag ner och tog frukost, 3 mackor & ett glas juice!
vid 3 tiden stack jag & brossan till pianolektionen, som gick jättebra! och fint väder va det också, så solbrillorna va självklart med!
sen blev det mat & film med pappa & bror, resident evil, GRYM FILM, måste jag säga!! mycket slakt, zombies & blod, ME LOVE! hahaha! :D
och då kom jag på, att det är söndag, städdag för mig.. blöö, så efter filmen städade jag toan & mitt rum, så nu är här skinande rent.
och som belöning ska jag ta en låååååååång varm dusch! underbart! vi hörs efter, puss!
underbar sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0