POPKOLLO 10 - saknat!

bildbomb från sommarlovets bästa tid, saknar det något enormt! älskar dehär tjejerna mer än ord kan beskriva!


jag - natha - delphi

craazzyy
hihi, söta natha
haha, denna poolen väcker hemska minnen.. :(
yeye


POPKOLLO ♥ NATHA

hahaha, cissi!

min underbara sovplats.. eller inte?

LOVE!

jag & kattis.. pooooser

lollo - kattis - natha

lollo - natha - delphi

hehe, smygfotto på nike :D

jag & natha

fula jag & söta kattis!


OHYEAH!

yakira

fjortisar.. hehe, nike & jag

sexy natha!

rosor är röda, violer är blå, matilda är söt & vi älskar henne så

vi klädde ut oss till fjortisar.. hehehe.. från vänster: kattis, delphi, nike, natha & natta

natta - kattis - delphi - nike - natha - kattis/RHEA - angelica/AMC

posers..

yeah!

natha, kattis & angelica

nike & natha.. HAHA, älskar denna bilden! :D

HIPHOP NATHA & SAM :D

(L)

AMC + RHEA = CENTRALSKOLAN

söta lollo :D

nathis!

moi

jag & lollo - söta cheyer!

hehe, söt chey! :D

daniela & denice

pretty brudssss!



denice - lollo

daniela

HAHA, när lollo sov & vägrade vakna ritade vi på henne med grön penna.. sen råkade vi lämna den där, så hon sov med den, och va helt grön på armen & i ansiktet sen när hon vakna! hahahah!

sad :(

PENNAN!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vet, mitt ben ser feettto ut! men skulle bara visa att dom ritade rumpa på mitt ben när jag sov :(

cuuuute!

denice & daniela :D

DELPHI, DEN NYA BEYONCE!!

botkyrka in my heart!

lite av min vers (a)

jepp.. skar mig när jag rakade benen :( men fick iaf ett fint hello kitty plåster av lollo :D



studion!

intressant?

cutie lollo!

delphi, innan showtime!

kattis & nike

söta cheyer!

:*

natha & lollo

hahah! :D två av våra överhärliga ledare!!

söta

abayo on stage!

cute haha! :D

10 dagar med dessa brudarna.. saknar något otroligt.. helt sjukt!
verkligen helt underbara tjejer! älskar dom något enormt! haha, vi hade några helt sjuka studer där, går inte att beskriva..
t.ex: blanda nyponsoppa med vatten, spela in på "talking tom" haha, äta stolsarmar (?), skjuta vatten på varandra, stå på scen, dansa, spela musik & så jäkla massa annat!
ÄLSKAR ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0