maaaud!

TJAA! puuhhh, är äntligen klar med geografin, jäklar vilken tid det tog! haha, har hunnit snacka med Jocke också, gör ju arbetet med honom :) så han har skickat det han har gjort till mig och så har jag finslipat på det! Imorgon fixar vi det allra sista också, sen blir det slut med den, reedigt härligt alltså!
men nu väntas det mat och läsning på min bok, ska ju skriva en recension om den senare :p hehe, aja, har bara 100 sidor kvar, så det är ju inte så mycket :) det kommer gå snabbt!

efter jag är klar med all läxa blir det fanta mig film! tycker att jag har förtjänat det efter så jäkla massa jobb! wii! :D vi hörs väl kaaanske senare, berors på! :) ha de! ♥


muuummss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0