fest!

tjo! längesedan känns det som ;) hehe!
igår va det ju fest hos mickan, det va verkligen överball! :D eller ja.. i början va det as segt för att alla som egentligen skulle komma kom inte.. drygt!
men sen rullade folken på och vi hade ÖVERKUL!!
haha! imorse vakna vi ganska tidigt, och så satt vi och snacka om allting, hahahaha! riktigt ball! sjukt! ;)
hehe! men jaja, sen stack alla, och tillslut blev jag & josse också hämtade av pappa :)
så nu har jag precis duschat och bytat om och så, och snart ska jag gå till cpgungan för att möta upp josse och dra till fotbollsplanen, killarna spelar match idag :) ska passa på att gratta min bästa vän Jonathan också! ♥
så jaja, måste dra nu, annars laggar josse på mig ;) puusss! ♥
kör på keps idau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0