Estoy estudiando!

yes, låt rubriken tala "jag pluggar" haha. har ju spanskprov imorgon, och måste verkligen få bra på det.
jag tror allting har satt sig nu, ska skriva om artister & massa sånt gaaalet! haha!
men ska iaf ta en paus nu, käka lite pyttipanna, muuuums! sen blir det plugga lite till, usch alltså! haha, men morgondagen kommer bli så jäkla toppen, kan knappt vänta längre.
skolan idag va också chill, hände inte så mycket. efter skolan stannade jag & jocke kvar för att göra klart ett arbete som skulle lämnas in imorgon eller något, sen körde han mig hem :) supergulligt!
sen har inget mer hänt.. har kollat på halv åtta hos mig, och sen pluggat.. intressant dag right?
yeye, vi hörs kaaanske senare, puss!
Oh dios mio, me mata!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0