choklad!

TJAA!
jag & sara hade en toppen dag igår. vi ladda ner Livet Enligt Rosa, serien, och kolla på det. båda är heeelt förälskade i Villlee! åååhh ♥♥♥♥♥♥♥!
sen stack sara vid elva något, så jag kollade klart hela serien fram tills tre på natten medans jag smsade lite :)
när jag vaknade imorse, kollade jag på Rosa The Movie, hehe! loooove :D
sen stack jag & brossan till pianot, det gick jättebra! :D härligt väder hade vi ju också idag! woho, våren är nu verkligen påväg!!
men nu sitter jag och äter godis & choklad, dricker cola & kollar på simpsons & smsar med folk! :D wuuhu!
snart ska jag städa lite & sen äta maud! men nu kommer bildbomd!
BTW! jag va med i tidningen idag, framsidan på sydsvenskan :D malmö delen, ska lägga ut bättre bilder senare!
SER NI?! :D
YEYE, kommer bättre bilder sen med systemkameran! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0