blööö!

TJA!
kom hem från josse för ett litet tag sedan.
vi stack till badet/ålderdomshemmet efter skolan, skulle söka sommarjobb. men man behövde vara utbildad för att jobba där, jävla mög! jaja.. stack hem till henne och fortsatte leta lite på datan, men hittade inte ett skit -.-
yeye. sen skypade vi med några töntar, halvt bölade, kollade igenom massa gamla bilder på hennes data (HAHAHAHAHA SÄGER JAG BARA!) & käkade chokladbollssmet, MUMS PÅ DE, hehe!
och nu är jag hemma.. ska käka lite, planera helgen, och snart ringa några på skype :) jättebra!
sen vid 7-8 kommer josse och då ska vi kolla igenom mina gamla bilder , hahah! kommer bli så jävla ball!
så vi hörs senare, :D justde, mamma köpte en ny mascara till mig idag med!! kan visa den sen, awesome! puussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0