big girls don't cry

TJAA!
kom hem för en timme sen kanske? något så. va ju in stan med josse&malin, köpte biljetterna, fikade på donken & så.
hahaha, vi fick oss jävligt många goa skratt. på donken va det en sån 20-30 årig gubbe som kollade/flörtade med oss, sen kom han mot oss och satte sig bredvid malin och börja snacka med oss och så. fyjävlar va vi skrattade då. och josse imiterade en jävla massa personer så sjukt roligt!
och nu har jag precis käkat, stuckit hem till josse & hämtat min väska. så nu väntar några timmars plugg, yeay!
men jaja, det lönar väl sig i slutändan? haha! puss!
mina finaste & jag på jullovet!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: tror att jag har fixat det där med videoklippet på bloggen nu! :)

2011-03-07 @ 20:44:39
URL: http://louisefasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0