ansiktsmask

tja! har börjat få ont i magen igen, fuck! så innan jag lägger mig tar jag en tablett!
imorgon blir det skola, kan inte sitta hemma! VÄGRAR! kan inte förstå att jag precis sa det där :o
har precis snackat med mina föräldrar om imorgon , så efter skolan tar jag  & josse bussen till malmö för shopping! wuuuuhu! sen blir det hem & fix, förkrök & sen strandbaden ! oheayh!
och idag har jag inte gjort något nödvändigt, har faktiskt bara kollat på film heeela dagen :o insane. och sovit!
så nu har jag precis tagit en låååång VARM dusch! fräschat ut mig!! plattat håret, har ansiktsmask på mig & så :) ska smörja in mina ben också, och sen ska jag sova!
så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0