2 dagar

hey babes! jag är riktigt ledsen över de senaste dagarna. så nu ska jag skriva lite om vad som hände ! :)

lördag: vaknade upp vid halv 10, fixade mig snabbt, mötte upp Linnea sen stack vi till IP där det var mmånstorpscup. Vi stog vid chokladhjulet i några timmar, lite folk kom, hade allmänt roligt! senare kom sara också! vi stannade ett tag till! P97 kom 2a i hela kuppen, härligt ju! sen stack jag & sara hem, satte igång en film, snackade galet och käkade massa med glass och nötter! sen somnade vi såklart! haha. mamma väckte oss typ 5 minuter innan vi skulle till vellinge för att höra 29 ways som spelade sin sista koncert! ja, och dom som spelar i 29 ways är då såklart våra pappor! min pappa är gitarristen, Jim, och saras pappa är basisten, Tore! riktigt härligt spelat av dom igår ! vi stack hem vid halv 12 tiden. somnade nästan direkt när vi kom hem!

söndag: vaknade vid 10-11 idag. sara satt redan vid datorn, pigg som vanligt haha! vi började nästan direkt att städa hela mitt rum, och sen min toa! fixa oss snabbt, sen vid 2 kom det en massa gäster! vi firade min bror, Max, 20 års dag! så ca 30 gäster kom hit, varav släkt & vänner! mycket roligt. det blev tårta, läsk, skräckfilmer och en massa skratt! sista gäster stack precis nästan! så nu sitter jag här, kollar på one tree hill, och är sjukt trött! ska lägga mig i sängen efter detta inlägget. måste ju lägga in bilder ifrån avslutningen också! gör det imorgon tror jag!

på tisdag ska jag nog börja med mitt sommarjobb. eftersom jag inte fick något sommarjobb av komunen, så förhandlade jag med föräldrarna, och vi kom överens om att jag ska jobba hemma. och det jag ska ha inriktning på är att renovera mitt rum! nya tapeter, tror jag ska ha en frontvägg, möblera om!!! ny soffa, ut med mitt fula skåp, nytt bord, tavlor, foton, åååh! ser faktiskt fram emot det ! det kommer verkligen bli så jäkla fint, och jag kommer vilja visa upp mitt rum för alla!! haha, nu ser det så jäkla tråkigt ut! har ett sånt jäääkla fult brunt skåp i mitt rum som har stått här i 15 år, så jäkla fult, och äntligen ska jag bli av med det ! och tapet är fruktansvärd, hahah ! kommer verkligen bli hemtrevligt här inne, ÄNTLIGEN!

men nu SKA jag lägga mig i sängen med älskade OTH! säsong 3, bara på typ 1,5 veckor haha! ;) och snart blir det säsong 4! :D
ha det bäst, så skriver jag mer imorgon! puss & kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0