BACK!

hey! jag vet att min paus kom från ingenstans, men min pappa tog min dator så jag va utan den i några dar, sen så hade jag bankett, spex, matcher & piano så jag hade faktiskt inte tid eller lust att blogga!
men nu är det f*cking sommarlov! AAAHH!!! så jäkla naaaiis!
det firades igår med då avslutning, becci sjöng så jävla fint i kyrkan, och jag spelade solo på piano, jääävlar va jag va nervös!
sen stack jag, mamma & pappa till gränden och åt jättegod middag!
senare på kvällen kom carro, sara & sissel hit för att fixa sig! senare stack vi på fest. kvällen blev lagom kaosad, men ändå jävligt kul!
carro sov här. och nu ska vi se på Hajar som Hajar och äta chokladkakesmet med jordgubbar ! :D
kommer med bilder senare, HA DET UNDERBART!


jag och fina caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0