härlig dag

hooj!
hann inte blogga innan jag stack imorse.
var ju somsagt med carro i stan, så jäkla roligt det vaaa! saknat bruden vafan! visar vad jag handlade sen :D
vi käkade på jensens, dagens där, så jävla gooottt! :D sen stack vi hem till min farmor där hela tjocka släkten var, mysigt värre. sen körde vi in på media markt och spelade på ipaden tills en anställd kom dit och sa att vi var tvugna att gå därifrån hahaha! ;) så vi gick och sköt fåglar istället :)
sen har jag inte gjort så mycket. kom hem för en timme sen kanske :)
carro kom btw hit precis hha! hon ska hjälpa mig packa inför popkollo imorgon! kommer bli så jävla bra! så ingen bloggning på 9 dagar.. kanske något inlägg då & då från mobilen. får se! :)
men nu ska jag börja packa och fota mina inköp :D puuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0