skåne!

folket! nu är jag hemma igen.
har haft den bästa veckan på hela sommarlovet. träffat massa nya och helt underbara brudar. saknar alla något enormt, grinade som en liten bebis för att jag skulle hem, var dock nt den ända haha!
men denna veckan har verkligen varit bäst! såfort pappa lägger in bilder ifrån slut konserten så kommer dom upp här. ska äntligen ändra i min blogg också!! kattis hjälpte mig lite, så nu vet jag hur jag ska göra! :D
iaf. inatt sov jag bara i 2 timmar. vi försökte dygna med det gick fantamig inte. haha!
träffade PETTER i veckan också. tog bilder, han rappade för oss, och vi rappade för honom. sjukt härlig kille, fick verkligen inspiration! & såklart har vi gjort en ny raplåt, och den kommer också upp såfort jag kan! mehehe!
åkte bil i 7 timmar hem sen. fast det kändes bara som en timme eftersom jag sov hela. men är ändå helt sjukt trött, så jag ska sätta igång en film, ta mina chips, hämta läsk och smsa med alla mina nya älsklingar!!!
checka håret babes, sjukt nöjd!
tack Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0