hos kusinen

hallå ja!
sitter här på min kära kusins, Louise, rum med hennes granne Felicia. Vi kollar på Family Guy, och har precis käkat en stor god måltid, och snart blir det efterrätt, mums!

och snart är man klar med rummet, ska bara måla väggen en gång till, och sen måla något annat skit. sen jävla ska jag äntligen få inreda, hoppas jag hinner innan måndag.. :s aja, det löser sig annars!
pappa har också köpt nya hörlurar till mig, blåtand haha! så jävla härligt. alltså jag behöver ingen sladd till mobilen när jag ska lyssna, så det är riktigt awesome.
kommer nog hem sent ikväll, så det blir nog ingen mer uppdatering idag :( ledsen, men så får det bli. ska försöka uppdatera imorgon, sen kommer jag nog inte uppdatera på en vecka, förklarar imorgon varför. vi hörs senare, LOVE!









Kusinen Louise, moi & Felicia

jag och fina kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0