VAD HÄNDER?!

ååååh! alltså jag vet helt seriöst inte vad jag ska blogga om längre? :o
kuuul liksom "hej, nu är jag hemma från skolan", eeeeeh, nej! ååh, bloggen är så jävla ointressant! seriöst. jag vill göra typ 4 inlägg varje dag, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva vaaafan!
så det får bli en bildbomb från den saknade sommaren!!
spela låten samtidigt, riiktig sommarkänsla! 
underbar dag med underbara vänner, fan va jag saknar! OCH MIN & CARROS ÄLSKADE TÅRTA, FYFAN VA GOD DEN VA! ♥
HAHA, skrattade somfan eftersom när vi hoppade slog Jocke i sitt ben så det lät så jävla högt! så riktigt sjukt jävla roligt! xd
aggressiv.




UNDERBAR DAG! först stan med carro, köpte min röda jacka då, och sen hem till jocke, va där, dansade, gjorde kungfu, hade kuddkrig & massa sånt. helt wunderful alltså! älskar er 3 somfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0