skype

tjaa! blev ingen bloggning igår, mådde apa & stannade därför hemma från skolan, satt dock och pluggade hela dagen typ.. :(
men idag stack jag till skolan, jepp.. gjorde prov & allting, jepp.. skrev lite på spanskmanuset med "klassen" också :)
nu har jag precis kommit hem, sitter och äter klubba & dricker saft medans jag skypar med min saris, mysigt. ingen läxa, så idag ska jag chilla, försöka få bort huvudvärken..  "/ men yeye, ska nog till Petri sen, träffa sara & så :) mysigtmystigt.
men nä, nu ska jag hämta mer saft & sätta igång OC :D puss på er!
nu kommer en allmänt söt bildbomb på mig..
pooooser
min söndriga godispåse :(
lollipop lollipop ooo lollilollilolli lollipop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0