piiääno

tjoman!
vilket underbart väder vi har idag, eller nu är det mörk.. men innan, looove it! solbrillorna fick självklart följa med till pianot, meheh, som jag precis kom hem från btw!
gårdagen va fett chill! kom till Bazze vid åtta, & då va Carro, Pontus & Vincent också där, awesome! Bazz's föräldrar hade gjort typ fett mycket pizza som vi fick, så jäkla gott med tanke på att jag bara hade käkat popcorn på hela dagen... hehe!
sen kollade vi film, va på datan & massa sånt :) yeaah!
ikväll tror jag det även blir lan hos Bazze.. men det är inte säkert än, ska snacka med några av grabbarna snart, även carro så hon kan följa med den jäveln :D men om det inte blir lan så får jag väl snacka med några andra folk om det går att träffas, palla sitta hemma nu nnär det är lov liksom?! precis!
vi hörs seeeeeeeeeeen, haha, är fett speedad & mår fett illa.. nä, nu ska jag göra saft :) mumsfilliböbbö!
HA DE!
glömde säga att jag äter mandlar också , jaaaaddååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0