gårdagen

tja! blev ingen uppdatering igår eftermiddag/kväll ;) va ju iväg hela dagen.
började med att jag kom till malmö vid typ halv 5, mötte upp linnea & emma. vi stod typ och frös i en kvart eftersom vi väntade på sara som aldrig kom. så vi gick in på centralen och satt där och värmde oss :)
sen kom sara, och vi tog bussen till big bowl, men det visade sig kosta 350 spänn för en timme, så nejtack! aldrig i livet. vi bestämde oss för att laserdomma istället, så det gjorde vi, skiiiitball! fast alla va helt så taskiga mot en. några trängde in mig i ett hörn och sköt på mig. :(
men det ändå bra, hihi, jag kom sist i mitt lag.. höhö :((
när vi va klara och så stack vi till entré där vi åt middag. jag & sara köpte varsin chinabox, muuuums!
senare tog vi bussen till södervärn där vår nästa buss skulle gå till vellinge. fast såklart va vi förtidiga så vi gick in på pressbyrån för att sara skulle fylla på sitt busskort.. sen när vi gick ut råkade jag gå in i en gubbe som jag inte såg.. så jag skrek typ skithögt, fett jävla pinsamt .. :$
men sen kom bussen och vi stack till vellinge när oliver och jm mötte upp oss. vi stack till willys och handlade lite godsaker, sen satt vi där i typ en halvtimme eller något och väntade på daniel och alfons som va helt jävla sega.. -.-
men dom kom tillslut, och då hämtade vi upp erik, fast det va en sån jävla lång bit att gå, och det va svinhalt... shiiiet.
sen stack alla till oliver och kollade på film & spelade tv-spel :)
jäättemysig kväll :D puss!
nea
emmsi
haha, kolla, jag va harry potter.. sist :(
lagom taggade brudar
jaaa justde.. det va en sån tjej som tappade ett glas vid oss.. haha, saras saker blev helt nerglasade :(
jag och nea
jm & emma
olle och jm
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerik
alfred, även kallad alfons åberg :D
stekaren olle
olle & daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0