hej jag suger

jag vet att jag inte har uppdaterat sen istiden.. men nu är det såhär att jag är i huvudstaden, STOCKHOLM, och ska snart bege mig med nike till UNG08 (någon festival här) och uppträda med mina brudar, Delphi & Aida! Jag ska fixa designen och sånt skit när jag kommer hem, men nu vet iaf alla att jag är i stockholm med nikeaby, och snart imorgon kommer Sofia, och idag ska vi träffa Maria också! Livet är ändå jävligt bra just nu! Och om några dagar är det Malmö Festivalen, och det kommer då äga som faaaan! Och sen ska jag börja i min nya skola också. TAGGAA! men nu måste vi springa till bussen. vi hörs när vi hörs, ha det bäst iaf!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0