usch, godmorgon

vaknade 9 idag?!!! alltså omg..eller ja, det va för att mamma skulle hämta mig 10 hos sara, eftersom jag vill hem tidigt så jag kan träna lite på min pianoläxa. men sen när jag kommer hem så berättar max att vi ska spela imorgon?! ååhhh, vafan alltså! haha! jaja, jag kom upp tidigt iaf, så det är ju bra...?
men ja, nu sitter jag och spelar nintendo ds, samtidigt som jag snackar med några :) söndag idag. shiet vad lovet har gått fort. minns när det va typ tisdag och josse sa att lovet gick skitlångsamt, och nu är det redan söndag? hmm.
hade överball igår hos sara. vi satt på chatroulette och hade målat överfina mustacher på oss. underbart! haha, fast sen somnade jag typ på hennes köksgolv. sen satte vi oss vid tvn och kollade på film hahaha! smsade lite & så :) sen somnade vi äääääntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0