spanska

hejsan!
kom precis hem ifrån skolan. nationella gick väl bra, haha, jag va sist kvar, som alltid typ.
sen spelade vi volleyboll, måste ju träna inför fredag, fast vi kommer dock förlora, shiet va vi är dåliga haha! ;)
sen stack hela spanskgruppen + kekke hem till josse, så började vi filma och laga mat och sånt. gick väl ganska bra, jävla många bloopers, men jaja, det blir väl bra tillslut antar jag :)
så nu är jag hemma. sitter här och nafsar i mig chips, choklad & läsk, de som blev över ifrån nationella då.
här är några bilder ifrån spanskan som jag hade på min mobilen, kommer fler sen från josses mobil :)
HAHAH, såg ut såhär när jag kom upp på min brors rum.. först kollade han bara på mig, sen började han skratta som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0