morning

WOHO!
klockan är 07:35 och jag är helt klar? ganska amazing va? ;) vaknade vid halv 7 imorse, och nu är jag helt klar. är jäääkligt stolt över mig, eftersom jag va så jääkla trött igår! hoppas bara att jag kommer upp lika tidigt hela veckan ;)
men idag ska jag somsagt åka till kockums med 6-9 i (?) i min skola. vet inte riktigt vad jag ska göra, eftersom jag bara tog det mina polare hade tagit haha. men det kommer ändå bli jäkligt kul. sista året för oss 9or nu ju! ååh, kommer kännas helt konstigt att lämna skolan man har gått på i 10 år, sjukt ändå!
yeye, nu känner jag att jag ska packa ner det sista och sen cyklar jag till skolan :) grymt, puuusss!
bytat örhänge!!! :D

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; tack! nej verkligen inte :D

2011-04-26 @ 11:29:46
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0