jobb i början eller inte?

sitter i mitt vardagsrum och kollar på så ska det låta med min pappa. kollar igenom sommarjobb också, och ska skriva på lite papper också. måste bestämma mig om jag ska med till Alperna med familjen i sommar och vandra, eller om jag ska stanna hemma och jobba, så jag har cash till resten av sommaren. jag tänker liksom att jag vill jobba i början av sommaren så jag har cash till resten av sommaren, det tycker jag låter jäkligt bra!
men nu kommer min pappa och säger att vi ska till Alperna då, men att vi inte har bokat biljetterna än. Varför kan vi inte åka tidigare då va? Heeeeelt seriöst! börjar få lite ångest nu, ska ta ett snack med mamma sen när hon kommer hem, så vi kanske kan ändra datumet till antingen senare eller tidigare.. fan också!
och nu hade jag tänkt gå ut och sola samtidigt som jag skulle göra läxan, MEN NÄÄÄ, för nu har solen gått i moln. fyfan alltså , detta är verkligen min dag , verkligen, NOT!
vi hörs när jag är på lite bättre humör, ååhhh!!!
bild ifrån 2003!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; Okej får se hur de blir :D



Hoppas du haft en bra dag!

2011-04-27 @ 21:43:52
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0