incredible

jag har aldrig varit något Bieber fan, jag har faktiskt "hatat" honom.. men det var mest för att jag inte pallade vara ett skrikande fan som bölar för att jag inte får träffa honom & så. jag har vänner som är det, så jag menar inte något dåligt med det :)
men nu på senaste tiden har jag börjat lyssna på honom mer.. 2 vänner har fått mig att börja gilla honom mer och mer, och just nu vågar jag inte se filmen eftersom jag vet att jag kommer bli totalt förälskad i honom.
men nu har jag studat honom på youtube och så, och märkt att han är faktiskt jävligt bra!
hittade en video som heter "Pray" och där blev jag helt fast.. helt otroligt det han gör! han stödjer de inte har något hem, eller har någon sjukdom, föräldralösa barn eller barn vars föräldrar är med i armén och nästan aldrig får träffa varandra.

när jag ser videon blir jag fan tårögd.. helt amazing!

Kommentarer
Postat av: Natalia :)

Blev också helt tårögd..

2011-04-06 @ 16:22:12
URL: http://nataaliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0