helgen

hey! berättade lite i videoinlägget om varför jag inte hade bloggat, så då vet ni de :)

ja.. helgen har varot både upp och ner, jag har varit glad, ledsen, och ja.. skitsamma!
i fredags hade jocke, jonte & sebbe lokalfest i vellinge, det va riktigt ball! träffade massa folk och så. haha, lite skit hände, men det är löst nu iaf :) stack hem till carro sen och sov där.
lördagen vaknade jag upp hos carro ganska tidigt på morgonen, vi kollade på Beauty And The Beast, sån underbar film! Senare gick vi en riktigt lång runda ifrån ÖG till Mellan Grevie, hem till Sissel där hon och Sara va, det tog nästan 2 timmar :o sick! men skönt va det, och så underbart väder va det också!
stack därifrån vid 5, och sen vid 6 kom mina kusiner. haha, för underbara pågar! 
vi sjöng Lips, sprang runt och jagade varandra, sen stack jag och Erik (äldsta kusinen) ut och träffade sara & carro som va vid pizzan, supermysigt. när vi kom hem sen åt vi efterrätt och chillade film, riktigt mysigt!
sen idag, söndag, vaknade jag upp av att typ alla skrek utanför mitt rum, kuuul! klockan va typ 9-10 , insane!
gick ner och käka frukost, kollade på film, sen stack kusinerna, och jag & min bror stack på piano :)
därefter stack vi somsagt på 20års fest, där massa folk som man inte har träffat på överlänge var!
stack sen hem vid 6 tiden och nu sitter jag här och webbar med en konstig typ haha :)
ska ner och ta någon macka och sätta igång en film nu också :) så vi hhöres imorgon, puss på er!
sa ju att dom spelade schack! :o

jag och min lille kusin som inte ville vara med i bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0