flyg fula fluga

emma kom först till mig vid halv åtta något, precis när jag hade stigit in i duschen, perfekt timing! ;)
vid åtta kom sara & linnea också. vi satte oss i min säng om snackade om typ allting, hade så jäkla mycket att berätta.
vid tio något började vi laga mat. kött & pommes, fast vi brände dock köttet höhö ;)
sen satte vi oss på vinden, fortsatte att snacka och så. sen tog vi powernap på exakt 7 minuter.
vi städade undan efter oss i köket och sen tog vi chips, jordnötsringar, choklad & marshmallow och satte oss i min säng och fortsatte med snacket. vi somnade redan vid ett så trötta alla va ;)
sara & emma väckte oss alla vid 10 något. blev as arg för jag va så jääääävla trött, sånt jäkla morgon humör jag har hahaha! :( försökte somna om men det gick inte. linnea, sara & emma hade gått ut på balkongen och börjat sola så jag joinade.
så låg vi där i flera timmar och bara snackade, solade, och lyssnade på massa musk! :D så jävla underbart livet är alltså!
vi satte igång bastun, bastade i typ 30-45 minuter eller något, sen tog vi frukost och sen fortsatte vi sola och så.
emma & linnea stack hem vid 6 något. och då bestämde jag & sara oss för att ta hål i öronen. haha, okej. det gjorde inte så ont, men eftersom sara gjorde det först, så va jag så jäääkla nervös hahaha! :(
sen gick vi ut i ingelstad och tog en massa jäkla bilder. sara stack sen vid 7 tror jag. och jag har inte gjort ett skit sen dess :)
jävligt härliga dagar måste jag säga. dessa tjejerna är guds gåva, utan dom hade jag fan inte varit den jag är, LISELOTT IN MY HEART!


saras öra

mitt öra



outfit: linne - ULLARED, shorts - HM & skor - någon affär i USA :)


SÖTNOS













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0