falsterbo!

yoyoyo!
pluuggaade heeeeeeela dagen igår, så hann inte uppdatera :)
hade nationellt i engelska idag, satt 3 fucking timmar och skrev på det! -.- vi hade dock en halvtimmes rast, tack gode gud för de! läsförståelsen va ganska lätt, skönt! men sen kom höruppgiften, FYFAN säger jag bara. not fun at all!
jaja! sen hade vi typ 15 minuters NO, lunch, och sen volleyboll! haha, när en justin bieber låt började spelas fick killarna PMS och började hålla för öronen och så.. tror inte dom gillar JB..  hhah!
men nu har jag precis fixat mig och ska snart ta bussen till malmö sen till falsterbo för att träffa mina favoritsystrar, emma&linnea! :D uppdaterar mer därifrån! måste rusa till bussen nu! pusss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Din bästis ;)

Vi älskar dig med!!!<3

2011-04-08 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0