epic!

tja!
idag efter skolan hängde jag med Josse till Käglinge, vi skulle hämta ut pengar! Men bussen var försenad typ 10 minuter, vilket betyder att vi missade bussen hem :( haha, och när vi satt och väntade på bussen ser vi först Pontus pappa köra förbi, och sen såg vi min pappa köra förbi! wtf?! HAHA! och såhär löd vår konversation:
josse: "IDA, DÄR ÄR DIN PAPPA!!" *pekar efter bilen*
ida: "näää.." *tänker efter, och ser den att det är min pappas nummerskylt* "PAAAPPPAAAA!!"
hahaha, så sprang vi efter bilen haha! sen ringde jag pappa och så kom han och hämtade oss ! ;)
hehe, så nu sitter jag här och äter klubba och dricker redbull :) ska snart packa, sen tar jag bussen till carro och fixar mig där med henne. därefter blir vi körda till vellinge där det är feest! så uppdateringen kommer inte vara på topp :(
men kvällen kommer verkligen att bli GRYYYMMMMMM!!! :D
uppdaterar mer hos carro, puuusss!
mmmmmm, alla älskar smaken av tjurkiss!!! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0