awesome

hey! jag vet att uppdateringen har sugit apa idag. not cool alltså! :( så nu blir det ett långt inlägg med många bilder! :D
gårdagen va helt jävla awesome! haha. jag och sara kom dit vid 7. så småningom kom dom andra, b.la. josse, malin, markus, robin osv. vi började tända grillarna och så. sen rullade det in fler folk och massa hände och så! men fyfan va roligt vi hade ! helt jävla awesome kväll alltså! :D
idag vaknade jag vid typ halv 11. satte igång en film och käkade lite av chipsen som va kvar från igår haha ;)
sen vid 3 stack jag och brossan på pianolektion somvanligt :)
har varit hemma nu i en timme typ, och ska nu laga mat med bror! :D senare ikväll drar jag till pontus där lite andra folk är :) lite filmkväll och så. mysigt !vi hörs efter maten! :D här kommer bilder från igår :)
alla bilder ifrån josefinelorentzon.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0