make that fat burn

träna
oaih
work out , yeah
wooorrkk ouut!

tjabba!
kom hem typ en timme tidigare än jag anade, så jag & carro började träna på gymmet som planerat.
haha, har eget gym, och det gick skitbra!
har redan fått lite magmuskler tycker jag.
nu är klockan något vid sex & jag har precis fixat mig färdigt.
ska snart äta & sen kör mamma mig till älskling där jag ska sova inatt.
har inte träffat han på hela veckan, saknat min älskling. (L)
uppdaterar hos darling!
ciao! :D
btw, HA EN AWESOME HELG!!

Kommentarer
Postat av: CARRO

fyfan vad vi är awesome! mer träning nästa vecka! ha det mys hos david! puss <3

2010-09-03 @ 18:47:31
Postat av: sandra

allt bra??



Kram Sandra - Just little Me :D

2010-09-03 @ 19:16:12
URL: http://justlittleme.webblogg.se/
Postat av: ♥ Hanna o Emmy - En modeblogg med en gnutta vardag ♥

Vad gör du da? :D

2010-09-04 @ 11:25:35
URL: http://hhannas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0